SAN-jaarboek: 'Voor jou alleen'
- Bureaus
- 3 mrt 2016 @ 19:25
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - Marketingcommunicatie
- 3 mrt 2016 @ 19:25
- Redactie Online
Tijdens een drukbezochte bijeenkomst op 3 maart 2016 voor SAN juryleden, sponsors en relaties bij de NS in Utrecht, heeft SAN voorzitter Paul Geraeds het eerste exemplaar van het SAN Jaarboek 2015 uitgereikt aan marketingprofessor en meervoudig prijswinnaar Steven van Belleghem. Het motto ‘Voor jou alleen’ van het jaarboek benadrukt de essentie van marketing- en communicatie, namelijk persoonlijke aandacht voor de klant.
In het kader van het motto van het SAN Jaarboek 2015 ‘Voor jou alleen’ heeft marketingprofessor en meervoudig prijswinnaar Steven van Belleghem de zaal geïnspireerd om meer, en bovenal beter gebruik te gaan maken, van big data. Onderbouwd door voorbeelden uit eigen werk; ‘When Digital Becomes Human’.
De cover illustratie van dit SAN Jaarboek is ontleend aan het werk van tekenaar van Nijntje Dick Bruna en afkomstig uit een serie van vijf. Deze serie is in een gelimiteerde oplage gedrukt ter gelegenheid van het SAN jaar 2015.
Een jaarboek met een persoonlijk tintje; ‘Voor jou alleen’, om nog eens duidelijk te maken waar het in het marketing- en communicatie vak om draait: persoonlijke aandacht.
‘Met het motto dit jaar - passend bij ons tijdsbeeld – gaan we ervan uit dat je als klant oprecht geraakt wilt worden. Het draait om niets minder dan de kunst van het verbinden en de beste aandacht die er is. Namelijk aandacht Voor jou alleen…’, zo stelt de SAN.
Na afloop ontvingen alle aanwezige SAN juryleden een Jaarboek met cover naar keuze, ter voorbereiding van de jurysessies, waarvan de eerste ronde op 15 maart aanstaande bij Sanoma in Hoofddorp begint. De ruim 220 adverteerders buigen zich dan over de 292 ingezonden campagnes.
De Nominaties worden op 24 maart de website vermeld.
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing