Dirk van den Bosch en Yvonne Prins in VEA-bestuur
- Bureaus
- 15 mrt 2016 @ 09:34
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Online advertisingReclameMediabureauPersonaliaStrategie
- 15 mrt 2016 @ 09:34
- Redactie Bureaus
Yvonne Prins, client service director bij UM, en CEO Dirk van den Bosch van DigitasLBi Nederland zijn toegetreden tot het VEA-Bestuur. Prins volgt Mindshare-topman Ruud de Langen op als vertegenwoordiger van de mediabureaus. Van den Bosch neemt de plaats in van Rens Plandsoen, managing partner van RLVNT, als vertegenwoordiger van de digitale bureaus.
Dirk van den Bosch, die behalve de Nederlandse CEO ook executive is van DigitasLBi Europe West: 'De VEA heeft de afgelopen tijd een enorm rijke activiteitenkalender ontwikkeld en is continue in beweging. Een van de belangrijkste ontwikkelingen is de groeiende samenwerking tussen creatieve en digitale brancheverenigingen. Iets wat hard nodig is gezien de samensmeltende marketing- en communicatiewereld. Ik zie het als een uitdaging om hier een substantiële bijdrage aan te leveren.'
Yvonne Prins: 'Ik vind het een eer dat ik gevraagd ben om deel te nemen in het VEA-bestuur. Ik denk dat ik met mijn brede visie op communicatie, mijn nieuwsgierigheid en mijn passie voor merken kan helpen om ons vak verder te brengen. Ik vind het een uitdaging om te kijken of ik creativiteit en media dichter bij elkaar kan brengen. Want in een wereld waar content en media een steeds belangrijkere rol spelen voor merken, geloof ik dat alleen een hele intensieve samenwerking tussen de creatieve- en mediabureaus kan leiden tot het optimaal inzetten van elkaars kwaliteiten.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- VEA
- Ruud de Langen
- UM
- RLVNT
- Yvonne Prins
- bureaus
- bestuur
- Dirk van den Bosch
- reclamebureaus
- Mindshare
- DigitasLBi
- Rens Plandsoen
- benoeming
- mediabureau
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing