Dirk van den Bosch en Yvonne Prins in VEA-bestuur

Dirk van den Bosch en Yvonne Prins in VEA-bestuur
  • Bureaus
  • 15 mrt 2016 @ 09:34
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Online advertisingReclameMediabureauPersonaliaStrategie

Yvonne Prins, client service director bij UM, en CEO Dirk van den Bosch van DigitasLBi Nederland zijn toegetreden tot het VEA-Bestuur. Prins volgt Mindshare-topman Ruud de Langen op als vertegenwoordiger van de mediabureaus. Van den Bosch neemt de plaats in van Rens Plandsoen, managing partner van RLVNT, als vertegenwoordiger van de digitale bureaus.

Dirk van den Bosch, die behalve de Nederlandse CEO ook executive is van DigitasLBi Europe West: 'De VEA heeft de afgelopen tijd een enorm rijke activiteitenkalender ontwikkeld en is continue in beweging. Een van de belangrijkste ontwikkelingen is de groeiende samenwerking tussen creatieve en digitale brancheverenigingen. Iets wat hard nodig is gezien de samensmeltende marketing- en communicatiewereld. Ik zie het als een uitdaging om hier een substantiële bijdrage aan te leveren.'

Yvonne Prins: 'Ik vind het een eer dat ik gevraagd ben om deel te nemen in het VEA-bestuur. Ik denk dat ik met mijn brede visie op communicatie, mijn nieuwsgierigheid en mijn passie voor merken kan helpen om ons vak verder te brengen. Ik vind het een uitdaging om te kijken of ik creativiteit en media dichter bij elkaar kan brengen. Want in een wereld waar content en media een steeds belangrijkere rol spelen voor merken, geloof ik dat alleen een hele intensieve samenwerking tussen de creatieve-  en mediabureaus kan leiden tot het optimaal inzetten van elkaars kwaliteiten.'

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken