Eigen Fabrikaat viert het gemak van contactloos betalen
- Bureaus
- 18 apr 2016 @ 12:19
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - WinkelenOnline betalenCommercialsCampagnes
- 18 apr 2016 @ 12:19
- Redactie Bureaus
Contactloos betalen is makkelijk en snel en iedereen wordt er blij van. Om deze nieuwe vorm van betalen te promoten start Betaalvereniging Nederland met een landelijke campagne inclusief TV.
Steeds meer Nederlanders ontdekken het voordeel van contactloos betalen, waarbij voor kleine bedragen tot en met €25 geen pincode nodig is. Om nóg meer Nederlanders te laten zien hoe makkelijk en snel deze nieuwe manier van betalen is, start deze week een landelijke campagne inclusief een nieuwe TV commercial. Want contactloos betalen, daar wordt iedereen blij van!
De campagne (bekijk hem hier) is een gezamenlijk initiatief van de Betaalvereniging Nederland, Stichting Bevorderen Efficiënt Betalen, banken, koepelorganisaties en internationale kaartorganisaties.
Credits
Klant: Betaalvereniging Nederland
Bureau: Eigen Fabrikaat
Productiemaatschappij: Holy Fools
Regisseur: Toon Aerts
Geluidsstudio: Ambassadors
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- De marketingtransfers van week 13,... 29-03-2024
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing