Matthijs Vrooijink van Havas naar Boomerang Create
- Bureaus
- 19 apr 2016 @ 10:01
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - MakersPersonaliaCreatie
- 19 apr 2016 @ 10:01
- Redactie Bureaus
Matthijs Vrooijink versterkt per april Boomerang Create als lead creative. Hij werkte hiervoor als creatief bij J. Walter Thompson, Fitzroy en Havas Boondoggle voor klanten als Vodafone, Citroën, Peugeot en Nutricia. Bij de laatste ADCN-uitreiking werd zijn campagne voor Net4kids beloond met een zilveren lamp.
Matthijs Vrooijink: 'Bij Boomerang voel je een enorme creatieve energie. Daarbij is het een bureau dat zichzelf blijft vernieuwen en hierdoor meebeweegt met de tijd. Getuige de producties die in eigen huis gedaan worden en het enorme creatieve netwerk dat ingezet wordt voor mooie internationale merken. Het lijkt me te gek om mijn ervaring hiervoor in te zetten.'
Bo Thé: 'Boomerang Create groeit enorm en het aantal producties ook. Wij zijn erg blij met de komst van Matthijs. Met zijn achtergrond en ervaring op grote merken kan hij exact uitdragen wat wij belangrijk vinden en daarmee bijdragen aan de groei van ons als creatief bureau.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- De marketingtransfers van week 13,... 29-03-2024
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing