Muziekdienst Deezer kiest voor Mindshare

Muziekdienst Deezer kiest voor Mindshare
  • Bureaus
  • 4 apr 2016 @ 10:21
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • MuziekMediabureauCampagnes

Muziekstreamingdienst Deezer heeft na een uitgebreide pitch gekozen voor het Amsterdamse mediabureau Mindshare. Vanaf april gaat Mindshare de mediastrategie, -planning en inkoop voor de nieuwe Deezer-campagne verzorgen. De dienst komt in Nederland voor het eerst met tv-commercials en gaat dit combineren met een digitaal plan.

Ruud de Langen, CEO Mindshare: 'We kijken er naar uit deze innovatieve muziekstreamingdienst verder op de kaart te zetten middels een kwalitatief geïntegreerd plan.'

Fabrizio Gentile, Managing Director Benelux Deezer: “Mindshare heeft bewezen de juiste partner voor ons te zijn. Samen met Mindshare gaan we de zichtbaarheid van Deezer vergroten en voor groei in Nederland zorgen. We kijken enorm uit naar de samenwerking!”

De nieuwe tv-commercial van Deezer wordt vanaf vandaag op de Nederlandse televisie uitgezonden. Bekijk de commercial nu al op MarketingTribune.nl. 



Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken