Creative Battle Nederland-België in Cannes
- Bureaus
- 26 mei 2016 @ 10:59
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - MakersEvenementCreatieCannes
- 26 mei 2016 @ 10:59
- Redactie Bureaus
ADCN en De Persgroep Nederland houden samen met hun Belgische collega’s Creative Belgium en De Persgroep Advertising een tweede ‘Creative Battle’ tijdens het International Cannes Lions Festival. Het event wordt gehouden op de woensdagmiddag 22 juni, voorafgaand aan de traditionele Oranjeborrel.
Tijdens de Creative Battle wordt het beste creatieve werk uit Nederland en België gepresenteerd en besproken door een jury en kiest het publiek de winnaar per categorie. ADCN co-voorzitter David Snellenberg (Dawn) leidt het Nederlandse juryteam.
Willem-Albert Bol, manager Marketing Advertising: ‘Media, marketing en communicatie gaan hand in hand met creativiteit. Creatie maakt of breekt namelijk elk contact. Het belang van creatie en creativiteit bij onze media is essentieel. We willen dan ook creatieven een podium geven tijdens Cannes Lions om hun talent te tonen en de waarde van creativiteit te laten zien.’
Dinesh Sonak, managing director ADCN: ‘Met de Creative Battle willen we het beste werk van Cannes Lions vanuit de Lage Landen bespreken onder het genot van een hapje en drankje. We hopen dat het event leidt tot nieuwe creatieve ideeën en tot nieuwe vriendschappen met onze zuiderburen.’
De Creative Battle Nederland vs. België vindt plaats in Le Tube in Cannes op woensdag 22 juni van 14.30 tot 17.00 uur. De locatie is op 2 minuten lopen van van La Croisette, het Palais en de Oranjeborrel. Direct na de Creative Battle, vanaf 16.00u, is er in Le Tube een borrel voor het Nederlandse en Belgische publiek. Aanmelden voor het event kan via ADCN’s Facebook-pagina.
Creative Battle Nederland vs. België
Cannes Lions 2016, woensdag 22 juni, 14.30 tot 17.00 uur
Le Tube, 10 Rue Florian, Cannes
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- event
- Cannes
- België
- Oranjeborrel
- reclame
- creatieven
- ADCN
- Nederland
- Croisette
- Cannes Lions
- Creative Battle
- Persgroep
- Le Tube
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing