Effies breiden uit met Titanium Effie

Effies breiden uit met Titanium Effie
  • Bureaus
  • 4 mei 2016 @ 10:16
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesEffectAwardMarketingInteractie

Effie Awards heeft een nieuwe prijs in het leven geroepen: de Titanium Effie. Met de introductie van deze Effie wil de jury nieuwe manieren van effectieve communicatie in de schijnwerpers zetten.

De Effie-organisatie ziet de laatste jaren een groeiende diversiteit in de cases. Cases met een sterk marketingcomponent, toenemend gebruik van technologie en een groeiende rol van (online) media. De organisatie is blij met die diversiteit en wil vooral ook bureaus en opdrachtgevers die geen Effie-traditie hebben aanmoedigen om hun cases in te zenden.

De hoofdjury heeft vanaf dit jaar het mandaat de meest vernieuwende effectiviteitscase met een Titanium Effie te bekronen. Deze wordt naast - en niet in plaats van - de Gouden, Zilveren en Bronzen Effies uitgereikt.

Dick van der Lecq namens de Effie-stuurgroep: 'De Effie is net als ons vak sterk in beweging. We vinden het belangrijk om het ontwikkelen van nieuwe innovatieve communicatiestrategieën aan te moedigen. En vervolgens ervan te leren hoe deze resultaten precies zijn bereikt.'

Kijk voor meer informatie rondom deze nieuwe prijs op de Effie-website en naar de Webinar van de Effie-masterclass waarin deze nieuwe prijs wordt aangekondigd: Effie.nl/webinar

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken