One Shoe wint pitch van Jaarbeurs Utrecht

One Shoe wint pitch van Jaarbeurs Utrecht
  • Bureaus
  • 3 mei 2016 @ 11:05
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • StrategieEvenementCampagnesPitches

Reclame- en internetbureau One Shoe uit Utrecht gaat aan de slag voor de Jaarbeurs. Het evenementencomplex zocht een nieuwe partner voor de campagne rondom de Bouwbeurs, de grote nationale vakbeurs voor de bouw. Na een pitchtraject kwam One Shoe als winnaar uit de bus.

De Jaarbeurs en One Shoe zullen de komende periode het concept van de beurs aanscherpen en het concept optimaliseren naar de verschillende doelgroepen. Naar verwachting zal de campagne medio 2016 worden uitgerold.

One Shoe is een reclamebureau uit Utrecht met traditioneel en digitaal DNA. Het bureau ontwikkelt zowel reclamecampagnes als digitale oplossingen voor merken als DHL, Makelaarsland, E.ON en Universiteit Utrecht.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken