SuperRebel ontwikkelt thema-campagne opleider Avans
- Bureaus
- 24 mei 2016 @ 09:54
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - BrandingMerkenArbeidsmarktCampagnes
- 24 mei 2016 @ 09:54
- Redactie Bureaus
Avans+ richt zich als ambitieuze opleider op professional die meer uit hun carrière willen halen. Het opleidingsinstituut heeft reclamebureau SuperRebel gevraagd om een effectievere themacampagne. Samen is een campagne ontwikkeld op basis van de plus achter de naam Avans+.
Met een plus achter je naam bereik je meer, aldus Avans+ en SuperRebel. Het is de plus die je op een c.v. noteert als een kandidaat je aanspreekt, als er vaardigheden zijn waarmee ze zich onderscheiden. Die plus staat centraal in de nieuwe campagne van Avans+.
De nieuwe thematische campagne is binnenkort te zien in magazines, online, op billboards en in de toekomst op tv. Daarnaast ontwikkelde SuperRebel binnen het nieuwe thema een social media campagne: Als je denkt dat je er bent, dan ben je bij Avans+ op het verkeerde adres.
Lodewijk Varossieau, creative director van SuperRebel: 'Avans+ is een klant die perfect bij ons past. Het is misschien niet de grootste opleider van Nederland, maar wel de meest ambitieuze. Ze durven zich te onderscheiden, met een simpel maar sterk campagne-idee.'
Avans+ is een landelijke opleider, toonaangevend in het verbeteren van prestaties van professionals en organisaties. Door middel van innovatieve ontwikkeltrajecten, gekenmerkt door een persoonlijke benadering en praktisch toepasbare kennisverwerving, realiseert Avans+ meetbare performanceverbetering van individuen en organisaties.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- De marketingtransfers van week 13,... 29-03-2024
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing