België verliest op EK, maar Kevin de Bruyne blijft optimistisch
- Bureaus
- 13 jun 2016 @ 23:30
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Virale marketingVideoRadioVoetbal
- 13 jun 2016 @ 23:30
- Redactie Bureaus
Helaas begon het EK Voetbal voor België met een domper: Italië bleek te sluw en te sterk. In de aanloop naar deze wedstrijd gaf topvoetballer Kevin de Bruyne een opmerkelijk interview... of was het een grap van het Belgische creatief bureau Mortierbrigade?
Kevin de Bruyne, Belgisch sterspeler geeft in een persconferentie zijn kijk op de kansen voor het Belgische team om Europees kampioen te worden. In de komische video spreekt De Bruyne over het belang om gezond te blijven in Frankrijk. Een lastige taak in verband met de vele kazen en goede wijnen. In de video wordt hij in het Frans nagesynchroniseerd, iets wat altijd gebeurt in Frankrijk wanneer andere talen gesproken worden.
De video is in een paar dagen tijd alleen via Facebook al bijna 300.000 keer bekeken via organisch bereik.
Reclamebureau Mortierbrigade maakte deze video in opdracht van de Belgische radiozender Radio 1 naar aanleiding van de nieuwe koers van de zender gedurende de Tour en het EK. Met 'Studio France' geven ze niet alleen aandacht aan deze grote sportevenementen, maar doen ze ook verslag van alles wat Frankrijk 'Frans maakt'.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing