Bloemisten kiezen voor Whitelabel PR
- Bureaus
- 13 jun 2016 @ 09:18
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - MarketingCommunicatiePRPromotie
- 13 jun 2016 @ 09:18
- Redactie Bureaus
Brancheorganisatie Vereniging Bloemist Winkeliers (VBW) voor bloemisten in Nederland heeft Whitelabel PR verkozen als zijn PR-bureau. Het bureau van David Gribnau gaat VBW ondersteunen met mediarelaties en het naar buiten brengen van de economische relevantie van de branche en de rol en toegevoegde waarde van de bloemist.
David Gribnau, oprichter van Whitelabel PR: 'VBW is de vertegenwoordiger van ruim 1300 bloemisten en vertegenwoordigt ruim 60% van de omzet en de werkgelegenheid in de branche. Dan hebben we het dus over een aanzienlijk bedrag als je weet dat de bloemisten in Nederland een omzet van ruim 1 miljard euro genereren. VBW heeft een grote verantwoordelijkheid ten opzichte van haar leden en helpt deze in hun bedrijfsvoering.'
Whitelabel PR gaat bloemisten helpen om in aanloop naar de zogenaamde speciale bloemdagen zoals Moederdag, Pasen en Valentijn en kampioenschappen bloemsierkunst media-aandacht te creëren, met als doel de vakbloemist te profileren. 'Daarnaast is het de bedoeling om ook aan de media te laten zien dat de VBW voor media een waardevolle bron van informatie is', aldus Gribnau. 'Ik ben er trots op dat VBW voor een gespecialiseerd bureau als Whitelabel heeft gekozen dat zich specifiek richt op branchevereniging en beroepsgroepen.'
Bram Rijkers van VBW over de samenwerking: 'De samenwerking met Whitelabel PR is een volgende stap voor ons om de vakbloemist nog beter op de kaart te zetten. Doel van de samenwerking is meer bekendheid en positieve waardering voor bloemisten creëren bij consumenten door het vak eigentijds te positioneren. Beoogd effect is meer en hogere bestedingen op de winkelvloer. We kijken ernaar uit om dit samen met Whitelabel PR ten gunste van onze leden te gaan realiseren.'
Whitelabel PR is een initiatief van David Gribnau, oprichter en eigenaar van Gribnau Communicatie. Gribnau heeft bijna 20 jaar werkervaring in het communicatie vak en was voorzitter van de VPRA, de Vereniging voor Public Relations en Communicatie- en Adviesbureaus.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- PR-bureau
- Vereniging Bloemist Winkeliers
- VBW
- Whitelabel PR
- bloemisten
- David Gribnau
- retail
- branchevereniging
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing