Grolsch kiest Goud Uberconnected als digitaal bureau
- Bureaus
- 1 jun 2016 @ 23:34
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - DigitaalPitchesActivatieStrategie
- 1 jun 2016 @ 23:34
- Redactie Bureaus
Na een uitgebreide oriëntatie heeft Grolsch voor Goud Uberconnected gekozen als digital agency. Het bureau zal zich bezighouden met de ontwikkeling van een digitale strategie, social media activaties en content. Daarnaast vallen de ontwikkeling van social care en community management binnen de opdracht die Goud Uberconnected voor de merken Grolsch en Kornuit gaat uitvoeren.
De visie op merkactivatie van Goud Uberconnected, aangestuurd vanuit het denken op basis de 'activatie-loop', heeft een belangrijke rol gespeeld bij de keuze van Grolsch. 'De manier, waarop sociale conversaties worden gevolgd en hoe daarop creatief wordt geacteerd, spreekt ons bijzonder aan', aldus Melanie Koning, marketingmanager van Grolsch.
Goud Uberconnected ontstond twee maanden geleden uit een fusie van activatiebureau Goud Activatie en social mediabureau Uberconnected. Het nieuwe social media- en merkactivatiebureau kent een bezetting van ruim 60 medewerkers en is gevestigd in het Olympisch Stadion in Amsterdam. De bureaudirectie wordt gevoerd door de managing partners Coen Ruseler en Brian Hirman. Mede-partners zijn Charles Borremans, Bas Smabers en Maaike Peters.
V.l.n.r.: Hugo Haarman (E-Shopper Marketing Manager Grolsch), Brian Hirman (partner Goud Uberconnected) en Jaap Sühre, marketingmanager van o.a. Radler en Kornuit.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
- Warc Effective 100 2024:... 26-03-2024
- Chocomel aast op samenwerking met Hak25-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing