MEC wint met Netflix merkprijs bij Beste Social Award

MEC wint met Netflix merkprijs bij Beste Social Award
  • Bureaus
  • 11 jun 2016 @ 07:40
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • AwardsMediabureau

MEC Wavemaker is samen met Netflix bekroond voor hun overall werk met De Beste Social Award voor Beste Social merk. Netflix won op basis van de stemmen van het publiek, welke bij deze editie meer dan 140.000 betrof. Met Chocomel werd beslag gelegd op de 2e plaats voor Beste Social Campagne met de Chocomel WhatsApp Challenges.

Daarbovenop viel Mediabureau MEC samen met Vodafone, WeFilm, Achtung en Het PR Bureau in de prijzen voor hun bijdrage aan De Beste Social Campagne van Oma’s online en De Beste Social Video juryprijs van Gerrie en Truus.

Niels Langereis, Head of Wavemaker: 'MEC Wavemaker heeft zich over de afgelopen 4 jaar ontwikkeld tot een volwaardig Digital Acitvatie Bureau. Deze prijzen zijn een bevestiging van de toewijding en creativiteit van het team. We zijn uiteraard supertrots dat een love brand zoals Netflix ons het vertrouwen geeft om bij te dragen het beste Social merk van Nederland neer te zetten.'

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken