Achtung McGarrybowen ontwikkelt campagne DubbelFrisss
- Bureaus
- 15 jul 2016 @ 14:03
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Commercials
- 15 jul 2016 @ 14:03
- Redactie Bureaus
Al jaren verrast DubbelFrisss jonge drinkers met verfrissende combinaties van fruit. Om ook de nieuwste generatie aan te kunnen spreken ging DubbelFrisss, onderdeel van FrieslandCampina, op zoek naar een nieuwe themacampagne. Het voordeel van DubbelFrisss? Je hoeft niet te kiezen. Vanuit die gedachte ontwikkelde bureau Achtung! McGarrybowen de nieuwe campagne: Denk Dubbel. Want waarom één ding kiezen, als het allebei kan?
Niels Straatsma, creative director Achtung McGarrybowen: 'Jongeren hebben tegenwoordig zoveel te kiezen. Ze willen overal bij zijn, alles meemaken. DubbelFrisss maakt dit makkelijker door dingen te combineren. De keuze voor niet kiezen voelt dan ook heel logisch aan.'
Met de nieuwe campagne introduceert DubbelFrisss de 'Denk Dubbel' mentaliteit, en daarmee de nieuwe smaakcombinatie DubbelFrisss Ice Tea (inderdaad, fruitdrank én ice tea). De campagne trapt af in online video en op TV, en wordt de rest van het jaar doorvertaald op social media en in retail.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing