Bavaria kiest na pitch voor N=5

Bavaria kiest na pitch voor N=5
  • Bureaus
  • 14 jul 2016 @ 17:38
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • StrategieMerkenPitches

Bierfabrikant Bavaria heeft na een door 3MO begeleide pitch gekozen voor N=5 als zijn nieuwe global lead agency voor het Bavaria-merk. Het reclamebureau onderscheidde zich in het pitchproces zowel met een strategische aanpak als een creatieve oplossing.

Ole Christern, managing director van N=5: 'Bavaria is de grootste zelfstandige bierbrouwer van Nederland en bijna 300 jaar oud. Een prachtig merk met veel tradities en ook een rijke reclame-historie. Wij hopen dat we daar samen met Bavaria een mooi vervolg aan kunnen geven om het merk weer verder te brengen, zowel in Nederland als daarbuiten.'

Het biermerk uit Lieshout, dat negen jaar lang zaken deed met reclamebureaus Selmore, is in veel landen actief met zowel premium pilsener als 0,0% varianten.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken