Gebroeders Janssen van N=5 naar Indie Amsterdam

Gebroeders Janssen van N=5 naar Indie Amsterdam
  • Bureaus
  • 13 jul 2016 @ 10:37
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • PersonaliaReclameCreatie

Koen en Bas Janssen, beter bekend als 'Gebroeders Janssen', vervolgen hun reclame-carrière bij Indie Amsterdam. Het creatieve team van N=5 is per 1 juli overgestapt.

Afgelopen jaar wonnen Koen en Bas Janssen de Gouden Zaag voor creatief talent van het jaar, en werden ze Student of the Year bij YoungGuns International. Daarnaast werden hun projecten voor N=5 genomineerd en bekroond door onder andere de Spinawards, Lovies, FWA, Webby’s en ADCN. 

Rogier de Bruin en Emilio de Haan, creative directors van Indie Amsterdam: 'We vinden de Gebroeders Janssen het beste team in hun leeftijdscategorie. Een echte versterking van de creatieve vloer. Toen ze vroegen of hun twee jongere broers ook mee mochten komen, twijfelden we geen seconde. Hopelijk zijn ze net zo goed.'

Bas Janssen: 'Tijdens onze studie zijn we stage gaan lopen bij N=5 en zijn er vervolgens drie jaar gebleven. We hebben er ontzettend veel kansen gekregen en met geweldige mensen mooie projecten gemaakt. Maar we hadden zin om van nieuwe mensen te leren en we hopen bij INDIE het werk te maken dat nog beter bij ons past. Ook vinden we het geweldig dat onze broertjes ook zijn aangenomen, want met ons vieren voelen we ons pas echt compleet.'

Vorige maand versterkte het snel groeiende onafhankelijke bureau zich al met Benjamin de Villiers en Rob Voortman van Ogilvy & Mather Amsterdam. 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken