SuperRebel werkt voor Flexibility en H.I.S. Jeans

SuperRebel werkt voor Flexibility en H.I.S. Jeans
  • Bureaus
  • 28 jul 2016 @ 09:46
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • MerkenBrandingKlantenCampagnes

Reclamebureau SuperRebel heeft twee nieuwe klanten: H.I.S. Jeans en uitzendbureau Flexibility Groep. Voor beide opdrachtgevers wordt een nieuwe huisstijl en campagne ontwikkeld.

Het Amerikaanse spijkerbroekenmerk H.I.S Jeans heeft SuperRebel uit Breda verkozen voor de ontwikkeling van een nieuwe internationale campagne en een redesign van het eigen logo. H.I.S. Jeans heeft een hoofdkantoor in Hamburg en is onderdeel van de Otto Group. De eerste campagne start in september.

Flexibility Groep is waarschijnlijk de snelst groeiende uitzendgroep van Nederland. 'Niet onbelangrijk: de CEO en oprichter is een succesvolle Bredase ondernemer', zegt Lodewijk Varossieau van SuperRebel. 'Het bedrijf had door de snelle groei en grote ambities behoefte aan een facelift. Wij hebben die mogen verzorgen. En dat is erg goed gelukt.'

Binnenkort wordt de volledig nieuwe identiteit en website onthuld. Daarna volgt een spraakmakende campagne en een groot event om het 10-jarig bestaan te vieren. Varossieau: 'Wij geloven heel erg in Flexibility en wensen het bedrijf heel veel succes. Waarom? Omdat het werkt.'

Eerder deze maand ontwikkelde SuperRebel ook al een internationale campagne voor reparatielijm Max Repair, onder het motto 'Alles kan kapot'.  

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken