T-Mobile kiest Deepr voor integrale communicatie

T-Mobile kiest Deepr voor integrale communicatie
  • Bureaus
  • 8 jul 2016 @ 08:06
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CommunicatiePR

T-Mobile heeft Deepr, het nieuwe pr- en communicatiebedrijf dat zich richt op de integratie van communicatie, pr, (digital) marketing en social media, gekozen voor pr- en content marketing. Naast het verbreden van het pers- en influencer-netwerk, ondersteunt Deepr bij campagne- en merkpositionering activiteiten.

Erwin Zijlstra, Directeur Corporate Communicatie T-Mobile: 'We zijn blij dat we in Deepr een partner hebben gevonden die ons helpt bij het maken van strategische plannen op het gebied van communicatie, pr en contentmarketing en ons ondersteunt bij de dagelijkse uitvoering. Het is de combinatie van creatie van relevante content en het vinden van de juiste kanalen om die content onder de aandacht te brengen van onze doelgroepen, die Deepr aantrekkelijk maakt om mee te werken. Deepr heeft ons op overtuigende manier laten zien over al deze specialisaties te beschikken en net die spade dieper te zetten om met onze organisatie een winning team te vormen.'

Het T-Mobile-team bij Deepr bestaat uit adviseurs Renée Rijken, Valentijn Bouman en Christine Verspui. Creatief directeur van Deepr, Willemijn Vader, is eindverantwoordelijk voor het account.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken