Brand New Live lanceert Samsung virtual reality-simulator op Olympic Experience in Scheveningen

Brand New Live lanceert Samsung virtual reality-simulator op Olympic Experience in Scheveningen
  • Bureaus
  • 8 aug 2016 @ 15:10
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Rio2016Olympische Spelen

Voortbordurend op de koppeling die Brand New Live eerder dit jaar maakte tussen Olympisch kampioen windsurfen Dorian van Rijsselberghe en Samsung heeft het bureau een VR-simulator ontwikkeld die van 6 tot en met 21 augustus te zien is op de Olympic Experience in Scheveningen.

Van Rijsselberghe is deze zomer het gezicht van de Olympische campagne #DoWhatYouCant rondom de flagships Samsung Galaxy S7, Samsung Galaxy S7 edge en de Gear VR.  

Brand New Live ontwikkelde naast de Virtual Reality video (welke onderdeel is van de Olympische campagne) ook de VR-simulator, waarmee consumenten kunnen ervaren hoe het is om in de baai van Rio de Janeiro te windsurfen met Van Rijsselberghe. Je ziet precies wat zich op open zee afspeelt, in 360 graden en met details als windsnelheid en -richting. 

www.brandnewlive.nl

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken