Het ei van Ubachs ontwikkelt nieuwe NCOI-campagne

Het ei van Ubachs ontwikkelt nieuwe NCOI-campagne
  • Bureaus
  • 8 aug 2016 @ 15:35
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Campagnes

Nederland is een kenniseconomie, maar die kennis moeten we wel bijhouden, stelt NCOI in een nieuwe door Het ei van Ubachs ontwikkelde campagne. Of dat gaat lukken, hangt af van onze bereidheid om blijvend in onszelf te investeren, om een leven lang te blijven leren.

Hebben we die ambitie? Durven we elkaar die ene cruciale vraag te stellen? De campagne bestaat uit tv, radio, outdoor en online.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken