McDonald's en TBWA voeren campagne voor McBreak

McDonald's en TBWA voeren campagne voor McBreak
  • Bureaus
  • 29 aug 2016 @ 11:48
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CommercialsMarketingFoodCampagnes

'Geef jezelf die McBreak.' Met deze pay-off promoot McDonald's het nieuwe aanbod van eenvoudige burgers die zich ook lenen als tussendoortje. Reclamebureau TBWA\Neboko ontwikkelde de campagne.

De nieuwe campagne voor McBreak van McDonald’s bestaat naast abri’s uit drie verschillende online video’s en twee tv-commercials.

De campagne is ontwikkeld door TBWA\Neboko en geproduceerd door Vidiboko. Noortje Hermes en Menno van der Hoeven zijn de verantwoordelijken voor de campagne bij McDonald's Nederland.



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken