ADCN en Starcom organiseren 'The Power of Creativity'
- Bureaus
- 30 sep 2016 @ 16:24
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Creatie
- 30 sep 2016 @ 16:24
- Redactie Bureaus
ADCN en Starcom presenteren op donderdag 13 oktober in Artis het meest creatieve, innovatieve en impactvolle werk van Cannes Lions 2016 aan de top van marketing Nederland. Met het event, ‘The Power of Creativity’, willen ze kennis delen over marketing creativiteit en creative leadership bij adverteerders stimuleren.
Het doel van het event is om marketeers te laten zien hoe creativiteit kan bijdragen tot groei, innovatie en transformatie van je merk en business. Samen met experts uit verschillende disciplines worden de belangrijkste trends en meest creatieve en impactvolle marketingprojecten van over de hele wereld geanalyseerd en bediscussieerd.
De experts zijn Mark van Iterson, global Design director Heineken, Antoinette Hoes, ceo Wunderman Amsterdam, Peter de Lange, creative director Lemz en jurylid Cannes Lions 2016, en Joris Lak, strategy director Starcom. Zij bespreken werk uit verschillende disciplines – advertising, design, digital, media en entertainment.
ADCN-directeur Dinesh Sonak: 'Alle cmo's in de wereld zijn het er over eens dat creativiteit en creatief talent de belangrijkste middelen zijn om strategische en complexe uitdagingen te lijf te gaan. Toch missen veel marketing en brand managers de ervaring, kennis en vaardigheden om op Champions League niveau leiding te geven aan de creatieve kant van marketing. ADCN wil met het nieuwe trainingsprogramma ‘The Creative Marketer’ een generatie marketeers opleiden tot creative marketing leaders. Dit moet leiden tot meer creative excellence, impact en dus ook ROI op je marketinginvesteringen. Dit event is een eerste in een serie van inspiratie events en trainingen voor leergierige marketeers die topcreativiteit willen bedrijven.'
‘The Power of Creativity’ vindt plaats op donderdag 13 oktober van 15.30 tot 18.00 uur. Geïnteresseerde marketing-, brand- en communicatiemanagers kunnen zich (gratis) aanmelden via Eventbrite of via georgine@adcn.nl. Het event wordt georganiseerd in samenwerking met Orange Lions, KPN en Artis.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing