Alfred en Boomerang maken pechhulp-campagne Allsecur
- Bureaus
- 26 sep 2016 @ 00:14
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Online advertisingCommercials
- 26 sep 2016 @ 00:14
- Redactie Bureaus
Ruim 74 procent van de autobezitters in Nederland heeft een abonnement op een pechhulpdienst. Toch heeft de gemiddelde autobezitter maar eens in de vijf jaar daadwerkelijk pech met de auto. 23 procent heeft zelfs nog nooit pech gehad, zo blijkt uit onderzoek van GfK in opdracht van Allsecur. Toch betalen deze mensen jaarlijks al snel 100 euro voor pechhulp, waarvan zij dus bijna geen gebruik maken.
Daarom lanceert Allsecur de Allsecur Pechhulp on demand. De campagne voor Allsecur Pechhulp on demand gaat vandaag van start.
Alfred ontwikkelde de hoofdcampagne rondom het thema ‘wachten op pech’. Want niets is vervelender dan betalen voor iets wat je vervolgens niet gebruikt. Dat is pas pech! In de commercial zien we dan ook Johan in zijn auto langs de weg staan, wachtend op pech. Maar helaas, zijn auto doet het nog steeds. Tim en Tom Coronel hebben de oplossing: Allsecur Pechhulp on demand! Met de handige app heb je altijd toegang tot pechhulp. En je betaalt alleen als je het ook echt gebruikt. Geen duur lidmaatschap en je zit nergens aan vast. Dat is handig.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- De marketingtransfers van week 13,... 29-03-2024
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing