Eigen Fabrikaat aan de slag voor Fairshare Loterijen

Eigen Fabrikaat aan de slag voor Fairshare Loterijen
  • Bureaus
  • 2 sep 2016 @ 13:53
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Geen tag

Eigen Fabrikaat ondersteunt Fairshare Loterijen bij de positionering en de ontwikkeling van huisstijl en tone-of-voice. Fairshare Loterijen is een nieuw loterijplatform, speciaal ontwikkeld voor goede doelen in Nederland.

Roelant Reizevoort, Fairshare Loterijen: 'Met Fairshare Loterijen gaan we de loterijmarkt openbreken; om zo de markt toegankelijk en transparant te maken voor ieder goed doel dat extra inkomsten via een eigen loterij wil verwerven. We verwachten nog dit jaar een flink aantal loterijen te mogen lanceren. Daarbij is het van groot belang dat het bureau dat je daarbij ondersteunt beschikt over de juiste kennis en expertise, maar nog veel belangrijker, het enthousiasme en ondernemerschap om Fairshare Loterijen tot een succes te maken. Eigen Fabrikaat sluit perfect aan bij onze wensen; een directe klik.'

Fairshare Loterijen is een nieuw loterijplatform, speciaal ontwikkeld voor goede doelen in Nederland. Fairshare Loterijen biedt ieder goed doel de mogelijkheid om op een professionele manier fondsen en leads te werven door middel van het organiseren van eigen loterijen. Momenteel krijgt maar 1% van de goede doelen kans om extra inkomsten te genereren via loterijen. Fairshare Loterijen wil de resterende 99% ook een kans geven.

Fairshare Loterijen houdt de kosten zeer laag en investeert mee, waardoor bijna ieder goed doel een loterij kan starten.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken