Epica Creative Circle: from advertising to artvertising

Epica Creative Circle: from advertising to artvertising
  • Bureaus
  • 13 sep 2016 @ 16:42
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune


  • Awards

Epica heeft de line-up van sprekers voor de Creative Circle bekend gemaakt, welke op donderdag 17 november in Club Panama plaatsvindt - voorafgaand aan de uitreiking in Berlijn.

Het onderwerp van de conferentie dit jaar is From Advertising to Artvertising, waar antwoord wordt gegeven op vragen als: wat is het doel van de kunst in de huidige creatieve industrie? En: welke betekenis heeft ceativiteit in dit digitale tijdperk?

Bas Korsten, executive creative director bij JWT Amsterdam, is een van de sprekers. Hij gaat The Next Rembrandt behandelen. Daarnaast komen onder meer Barry Wacksman van R/GA uit New York en Danny Rogers van Brand Republic Group uit Londen aan het woord. Bekijk de volledige line-up hier

Epica editorial director Mark Tungate laat weten: 'We horen regelmatig de vraag of reclame nu eindelijk eens als kunst beschouwd kan worden, dus dit leek ons een mooi moment om dit onderwerp eens meer uit te diepen en te zien waar nu eigenlijk de overlap zit.' (LB)


Overigens zijn de inschrijvingen voor de Epica Wards reeds geopend. Ga hier naar toe voor meer informatie. 

 

 


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken