Goud Uberconnected peilt weergevoel voor Grolsch-bokbier
- Bureaus
- 28 sep 2016 @ 10:39
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Instore marketingCampagnesInteractie
- 28 sep 2016 @ 10:39
- Redactie Bureaus
‘Het is weer om te genieten’ is het thema van de najaarscampagne die Goud Uberconnected heeft ontwikkeld voor de drie bokbieren van Grolsch: Rijke Herfstbok, Gerijpte Herfstbok en Winterbok. De activerende campagne wordt deze week met behulp van POS-materiaal uitgerold op de winkelvloer. Daarnaast inzet van print, bioscoop en bumpers bij RTL Weer.
Een belangrijke rol is weggelegd voor online en social media. Er zijn drie commercials ontwikkeld, die de introductie van elk van de drie bokbieren gedurende het najaar online ondersteunen. Via de campagne-website www.hetisweeromtegenieten.nl gaat Grolsch onder meer op zoek naar het Nationale Weergevoel. Hierbij gaat het niet om wat de weersomstandigheden in Nederland daadwerkelijk zijn, maar om hoe ze worden ervaren. Deze weergevoelens worden online gedeeld en verzameld om daarna vertaald te worden naar de weerkaart die het Nationale Weergevoel weergeeft. Wat dat gevoel ook moge zijn, voor de bokbieren van Grolsch is elke vorm van herfstweer, weer om te genieten.
Hieronder de nieuwe tv-commercial van Grolsch Rijke Herfstbok, gemaakt door Goud Uberconnected in samenwerking met Lukkien. Ook hier wordt het genieten benadrukt.
Credits
Concept: Goud Uberconnected
Opdrachtgever: Koninklijke Grolsch, Melanie Koning, Mart Vlutters
Creatie: Pepijn Spanjerberg, Norman Groenewegen, Roos van Dam, Daan van Hulten
Strategie: Charles Borremans, Brian Hirman
Account: Ilja Nelemans, Sophie Hafkamp
RTV-producer: Maaike Peters
Productiemaatschappij: Lukkien
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing