Max Verstappen bezorgt Jumbo razendsnel aan huis
- Bureaus
- 28 sep 2016 @ 09:38
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - MultichannelE-commerceCommercialsCampagnes
- 28 sep 2016 @ 09:38
- Redactie Bureaus
‘Snel besteld, Snel Thuisbezorgd’. Vanaf deze week is Max Verstappen weer te bewonderen als hoofdrolspeler in een nieuwe campagne van Jumbo Supermarkten. Centrale boodschap is de uitbreiding van de online bestelservice. Lekker snel. Vroeeeem!
Na een bestelling via Jumbo.com of de app kunnen klanten van de supermarktketen al terecht bij één van de ruim 285 Pick-up Points om boodschappen op te halen. Vanuit ruim 85 van die locaties bezorgt Jumbo nu ook aan huis en dit aantal wordt dit jaar nog uitgebreid tot zo’n 100 locaties. Jumbo maakt online boodschappen doen zo nog toegankelijker voor klanten in heel Nederland.
Racewagen voor de deur
In de tv-commercial, ontwikkeld door Alfred International, is te zien hoe Max Verstappen met zijn Formule 1-racewagen voorrijdt bij de bekende Jumbo-familie Frank en Maike om hun boodschappen thuis af te leveren. Jumbo laat hiermee met een knipoog zien dat klanten erop kunnen vertrouwen dat de boodschappen zo snel mogelijk worden bezorgd.
'We zijn trots op onze samenwerking met Max Verstappen', vertelt Frits van Eerd, CEO van Jumbo. 'Ons bedrijf is al jarenlang betrokken bij Max, in wie we van jongs af aan hebben geloofd. We herkennen ons in zijn winnaarsmentaliteit en zijn drive om elke dag beter te worden. De Familie Racedagen die we in juni met Max op het Circuit Park Zandvoort organiseerden, waren een daverend succes. Heel Nederland draagt hem een warm hart toe en daarom zijn we blij dat Max in onze commercial opnieuw een hoofdrol speelt.'
Omnichannel-strategie van Jumbo
De uitbreiding van de online bestelservice is onderdeel van de omnichannel-strategie van Jumbo. 'Klanten doen op allerlei manieren hun boodschappen', aldus Van Eerd. 'Vaak ga je naar de supermarkt om de hoek, soms laat je je inspireren in een Foodmarkt met verskeukens of kies je ervoor je boodschappen online te doen, bijvoorbeeld als je veel producten nodig hebt voor een verjaardagfeestje. Door de uitbreiding kunnen we bij klanten in een groot deel van Nederland de dagelijkse boodschappen tot in de keuken thuisbezorgen.'
De nieuwe tv-commercial met Max Verstappen is dinsdag live gegaan. De Jumbo-campagne wordt verder ondersteund met uitingen in print, out-of-home, online, social media en in de winkels die een Pick-Up Point hebben en thuisbezorgen.
Jumbo telt momenteel zo’n 580 winkels, waaronder drie Foodmarkten. Ook zijn er ruim 285 Pick-Up Points waar klanten hun online bestellingen kunnen ophalen en bezorgt de supermarktketen boodschappen aan huis. Door de overname van Super de Boer in 2009 en van C1000 in 2012 is Jumbo uitgegroeid tot het tweede supermarktbedrijf van het land.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing