Natwerk laat NIBC-klanten hun dromen herbeleven
- Bureaus
- 12 sep 2016 @ 12:06
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - InspiratieMarketingCommercialsCampagnes
- 12 sep 2016 @ 12:06
- Redactie Bureaus
Hoe inspireer je als bank met dromen? Door mensen hun waargemaakte dromen te laten herbeleven. De Haagse bank NIBC Direct lanceert met reclamebureau Natwerk twee films waarin mensen worden herenigd met hun eerste droomaankoop. De films zijn de eerste wapenfeiten in de samenwerking tussen bureau en klant. Vanaf het najaar wordt de rest van de campagne 'DirectDuidelijk' uitgerold.
Richard Leijnse, directeur en hoofd marketing en sales bij NIBC Direct: 'We wilden onze positionering verduidelijken en inspelen op de behoefte van onze doelgroepen voor Hypotheken en Sparen. Natwerk vertaalde deze uitdagingen door naar de strategie NIBC Direct, Direct Duidelijk, wat resulteerde in de films en een totaalplan voor al onze communicatie.'
Waargemaakte dromen
De aankoop van je eerste huis, auto of motor blijft je je hele leven bij. Natwerk en NIBC Direct gingen op zoek naar bijzondere verhalen over waargemaakte dromen en herenigden mensen met hun eerste droomaankoop. Echte mensen dus, met echte verhalen. Frank de Ruwe, creatief directeur Natwerk: 'We wilden het waarmaken van dromen door banken op een vernieuwende manier laten zien, door eens niet te kijken naar de toekomst, maar naar gerealiseerde plannen. Daarnaast is het natuurlijk fantastisch om mensen te verrassen.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing