Prille liefde in de Gamma

Prille liefde in de Gamma
  • Bureaus
  • 22 sep 2016 @ 00:00
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • MerkenCommercialsCampagnes

Joe Public Take-Away Advertising heeft voor Gamma een tweede commercial gemaakt binnen de nieuwe campagne-strategie. In deze nieuwe campagne maken we kennis met een vader en zijn dochter van in de twintig. Dochterlief wordt verliefd op een jongen in de bouwmarkt. Vader vindt dat maar niks en probeert het stijgende enthousiasme voor deze jongen te temperen. Of de liefde gaat overwinnen zien we weer in de volgende commercial.

Credits

Klant: Gamma | Verantwoordelijk bij klant: Alex Phaff, Jolanda de Vreugd | Bureau: Joe Public Take-Away Advertising | Creatie: Bart Oostindie, Maarten van Kempen | Client Services Director: Jolies van Rijn | Strategy: Jeroen van Eck | Produktiemaatschappij: Joe Public Shoot | Regie: Antoine Houtsma | D.O.P.: Gabor Deak | Producer: Denise Willigers | Executive Producer: Sanne Rosinga | Postproductie: The Ambassadors



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken