Privacy-commercial TheBoardRoom voor Snowden-film

Privacy-commercial TheBoardRoom voor Snowden-film
  • Bureaus
  • 28 sep 2016 @ 12:41
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • BioscoopMediaCommercials

Wat betekent privacy voor jou? Die vraag beantwoordt StartPage in een commercial die speciaal is gemaakt voor de première van de nieuwe film van regisseur Oliver Stone, over Edward Snowden. Deze thematisch aansluitende commercial is gemaakt door regisseur Rolf van Eijk van TheBoardRoom.

Van Eijk werd gebeld door StartPage om speciaal voor de première van 'Snowden' een commercial te maken. Hij creeerde een spot die compleet in het teken staat van privacy, met burgers die zich erover uitspreken. 

Vorige week is in 600 bioscopen de film 'Snowden' in première gegaan. Voorafgaand aan de premiere was er een live Q&A tussen regisseur Stone en (via Skype) Edward Snowden. Voorafgaand aan dit gesprek was er ruimte voor een paar commercials die in het teken stonden van privacy.

Credits

Opdrachtgever: Startpage

Bureau: TheBoardRoom

Regie en concept: Rolf van Eijk



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken