Spierfonds-campagne vertelt verhaal van overleden Joey

Spierfonds-campagne vertelt verhaal van overleden Joey
  • Bureaus
  • 5 sep 2016 @ 09:02
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesCommercialsStorytellingCommunicatie

Het Prinses Beatrix Spierfonds heeft een nieuwe campagne gelanceerd tijdens het Free to Move Event. In deze campagne wordt het verhaal van Joey verteld: een jongen die dit jaar helaas is overleden aan een ongeneeslijke spierziekte.

De dromen van Joey leven dankzij Boomerang voort door middel van kinderen die hem zijn dromen laten beleven. Dit laat de campagne zien door ze met een masker van Joey op de dingen te doen waar hij van droomde. De boodschap: Je gunt het toch iedereen om zijn dromen waar te kunnen maken? Help alle spierziekten de wereld uit.

De campagne zal via een online commercial onder de aandacht worden gebracht. Deze video is ook een week op televisie te zien via Socutera in de week van 10 t/m 17 september. 

Credits 

Bureaus: Boomerang Create & Boomerang Motion
Concept: Marco van Houwelingen, Eldin Fetahovic en Michael van Os
Regie: Eldin Fetahovic
Art direction: Eldin Fetahovic
Copywriter: Marco van Houwelingen
Sound: Soundsright
Producer: Kim Trap
Executive producer: Fikret Fetahovic
Account executive: Michael van Os



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken