XXS Amsterdam ontwikkelt najaarscampagne Hema

 XXS Amsterdam ontwikkelt najaarscampagne Hema
  • Bureaus
  • 16 sep 2016 @ 09:20
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CommercialsOutdoor

Hema lanceert de najaarscampagne ‘Laat Je Zien’. De geïntegreerde campagne, ontwikkeld door creatief bureau XXS Amsterdam bestaat uit een tvc en een instore- en outdoor abri-campagne. Het nieuwe seizoen begint, de kinderen zijn weer gegroeid, het is tijd voor nieuwe kleding. Ze gaan er nu zelf op uit, op de fiets, in het donker, naar school, naar vriendjes. En dat is spannend genoeg. Hema begrijpt deze emotie en helpt met een najaar regen-collectie voor kinderen waarmee ze opvallend over straat kunnen.

De filmische tvc gaat over de beleving en fantasie van een kind. Want wat voor lichtverschijnselen zien we nou precies? We horen het voice over Anneke Blok zich hardop afvragen: ‘Is het een ufo? Het noorderlicht? Of is het een discobal?’ Het blijkt een knalgeel Regenjaszie met reflecterende accenten.

Dit najaar trapt Hema ook af met een flagshipstore experience in de vestiging op de Nieuwendijk in Amsterdam. Tijdens dit event kunnen kinderen (en hun ouders) zichzelf laten zien met het Regenjaszie. Van 19 september t/m 2 oktober kunnen wachtenden op de tram bij Magna Plaza in Amsterdam zich in een regenwereld wanen door een verrassende aankleding van het tramhokje.

Remy Kurpershoek, ecd XXS Amsterdam: 'Dit was een bijzondere campagne om samen met Hema te maken. Niet alleen omdat we de communicatie samen hebben ontwikkeld, maar ook omdat we nauw betrokken zijn geweest bij de ontwikkeling en naamgeving van het Regenjaszie.'

Adriana Hoppenbrouwer, chief marketing officer Hema: 'Het is een superleuk jasje en je bent ook nog eens beter zichtbaar. Goed, leuk en niet duur. En dat is echt Hema.'

Credits

Klant: Hema | verantwoordelijk bij klant: Miranda Schreuder, Desiree Vernie, Adriana Hoppenbrouwer | Creative director: Tanja Soeter | bureau: XXS Amsterdam | Executive Creative Directors: Hans van Nood, Remy Kurpershoek | Strategy Director: Joram Helmer | Account Director: Robin Verhoek | Lead Agency producer: Judith Kampman |  Productie: Halal Amsterdam | Director: Andreas Pasvantis | DOP/ Cinematographer: Thomas Buelens | Producers: Roel Oude Nijhuis, Fatima Engelhard, Judith Engels | Edit: Brian Ent - Kapsalon | Post productie: MPC Amsterdam | Sound studio: Sound Circus | muziek: Sizzer

 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken