XXS Amsterdam ontwikkelt najaarscampagne Hema
- Bureaus
- 16 sep 2016 @ 09:20
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CommercialsOutdoor
- 16 sep 2016 @ 09:20
- Redactie Bureaus
Hema lanceert de najaarscampagne ‘Laat Je Zien’. De geïntegreerde campagne, ontwikkeld door creatief bureau XXS Amsterdam bestaat uit een tvc en een instore- en outdoor abri-campagne. Het nieuwe seizoen begint, de kinderen zijn weer gegroeid, het is tijd voor nieuwe kleding. Ze gaan er nu zelf op uit, op de fiets, in het donker, naar school, naar vriendjes. En dat is spannend genoeg. Hema begrijpt deze emotie en helpt met een najaar regen-collectie voor kinderen waarmee ze opvallend over straat kunnen.
De filmische tvc gaat over de beleving en fantasie van een kind. Want wat voor lichtverschijnselen zien we nou precies? We horen het voice over Anneke Blok zich hardop afvragen: ‘Is het een ufo? Het noorderlicht? Of is het een discobal?’ Het blijkt een knalgeel Regenjaszie met reflecterende accenten.
Dit najaar trapt Hema ook af met een flagshipstore experience in de vestiging op de Nieuwendijk in Amsterdam. Tijdens dit event kunnen kinderen (en hun ouders) zichzelf laten zien met het Regenjaszie. Van 19 september t/m 2 oktober kunnen wachtenden op de tram bij Magna Plaza in Amsterdam zich in een regenwereld wanen door een verrassende aankleding van het tramhokje.
Remy Kurpershoek, ecd XXS Amsterdam: 'Dit was een bijzondere campagne om samen met Hema te maken. Niet alleen omdat we de communicatie samen hebben ontwikkeld, maar ook omdat we nauw betrokken zijn geweest bij de ontwikkeling en naamgeving van het Regenjaszie.'
Adriana Hoppenbrouwer, chief marketing officer Hema: 'Het is een superleuk jasje en je bent ook nog eens beter zichtbaar. Goed, leuk en niet duur. En dat is echt Hema.'
Credits
Klant: Hema | verantwoordelijk bij klant: Miranda Schreuder, Desiree Vernie, Adriana Hoppenbrouwer | Creative director: Tanja Soeter | bureau: XXS Amsterdam | Executive Creative Directors: Hans van Nood, Remy Kurpershoek | Strategy Director: Joram Helmer | Account Director: Robin Verhoek | Lead Agency producer: Judith Kampman | Productie: Halal Amsterdam | Director: Andreas Pasvantis | DOP/ Cinematographer: Thomas Buelens | Producers: Roel Oude Nijhuis, Fatima Engelhard, Judith Engels | Edit: Brian Ent - Kapsalon | Post productie: MPC Amsterdam | Sound studio: Sound Circus | muziek: Sizzer
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing