Arthur Clement in raad van advies Burst

Arthur Clement in raad van advies Burst
  • Bureaus
  • 5 okt 2016 @ 11:11
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • StrategieZakelijkDigitaalPersonaliaE-marketing

Arthur Clement versterkt vanaf heden de Raad van Advies van digitaal bureau Burst. Deze is in 2015 samengesteld om het management te adviseren op het gebied van de strategie en koers van het bureau. De Raad van Advies bestond tot nu toe uit Jack de Graaff (Mensch) en marketeer Joke Pronk.

Arthur Clement, general manager van Tiny Riot FrementleMedia, is een mooie aanvulling op Jack de Graaff (oud-CEO van Publicis en huidige managing partner bij reclamebureau Mensch) en Joke Pronk, voormalig marketeer bij onder meer Ahold en Hak. Clement weet met zijn ervaring op het gebied van innovatie en het ontwikkelen van digitale formats en producten (voor onder meer Vice en RTL Nederland) als geen ander snel tot de kern te komen. 

Burst heeft een sterk ambitieniveau voor de aankomende jaren. Het bureau wil op korte termijn verdrievoudigen en zijn eerste vestiging in het buitenland openen. Een logisch stap gezien de verschillende global accounts waar het bureau voor werkt, zoals Hero, Mentos, Takeda en Organix.

'Het is geweldig om te zien hoe Burst zich de afgelopen jaren heeft ontwikkeld als digital agency', zegt Clement. 'Ik kijk er dan ook erg naar uit om met dit talentvolle team samen te gaan werken.' 

Hans Maltha, CEO van Burst: 'De specifieke kennis en ervaring van Arthur Clement is een waardevolle bijdrage aan de strategie en koers van het bureau. Wij kijken er naar uit samen de ambities van Burst waar te maken.'

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken