Matthijs Roumen stapt over van Kaliber naar M2Media

Matthijs Roumen stapt over van Kaliber naar M2Media
  • Bureaus
  • 3 okt 2016 @ 09:59
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • StrategieDigitaalPersonaliaMediabureau

Matthijs Roumen (30) is in dienst getreden als Strategy Director bij mediabureau M2Media. Hij komt van digitaal bureau Kaliber, waar hij als creatief strateeg onder andere heeft gewerkt voor Audi, Plus Supermarkt, Securitas, Velux en Wageningen University.

Roumen was tevens de oprichter van Tribewise, één van de eerste social mediabureaus, dat later is geïntegreerd in Kaliber. Over M2Media zegt hij: ‘Ik raakte gecharmeerd van de visie, de energie van de mensen en de kansen voor een breed palet aan opdrachtgevers.’ 

Nico Hilhorst, oprichter en algemeen directeur van M2Media: ‘Mediakeuze, activaties, creatie, content en data raken steeds meer met elkaar verweven en Matthijs is met zijn digitale én creatieve achtergrond een verrijking voor ons.’ 

M2Media is sinds 2000 het onafhankelijke mediabureau voor ondernemende marketeers, door ondernemende professionals. Bij M2Media werken dagelijks ruim dertig medewerkers. Het mediabureau werkt voor klanten als Bovag, Coop, de Hersenstichting, Monuta, Radio 538, Rituals, Univé, Vereniging Eigen Huis, VGZ en Welkoop. 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken