Nachtclubs rouwen om geliquideerde DJ en reclameman Djordy Latumahina (Concept385)

Nachtclubs rouwen om geliquideerde DJ en reclameman Djordy Latumahina (Concept385)
  • Bureaus
  • 10 okt 2016 @ 10:24
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • MuziekBrandingReclame

Reclameman en DJ Djordy Latumahina is zaterdag geliquideerd in Amsterdam. Zijn vriendin raakte bij de schietpartij zwaargewond, hun dochtertje bleef ongedeerd. Latumahina was een bekende verschijning in het Amsterdamse nachtleven. Nachtclubs als Jimmy Woo en Bitterzoet rouwen om zijn dood.

Latumahina (31) werd in de parkeergarage aan het Koningin Wilhelminaplein in stadsdeel Nieuw-West onder vuur genomen terwijl hij en zijn gezin nog in hun auto zaten. De schietpartij lijkt op een afrekening in het criminele circuit, maar het slachtoffer maakt daar naar verluidt zelf geen deel van uit. 

Latumahina, van Molukse afkomst en geboren in Ede, timmerde al enige jaren aan de weg met zijn eigen bedrijf Concept385. Met het bedrijf ontwikkelde hij feestconcepten en hielp hij de clubs met de marketing van hun evenementen. Ook was hij actief bij club Bitterzoet als programmeur en stond hij als DJ $olo ook zelf regelmatig achter de draaitafel.

Concept385 is  een creatief bureau gespecialiseerd in image, branding, imagineering, advertising en activatie. 'We develop concepts that capture experiences. We develop a house style that suits the customer and his audience. We activate the brand. We provide brand value. We create. Be different, to make the difference.'

Nachtclub Jimmy Woo sloot zondag uit rouw voor Latumahina de deuren. Ook Bitterzoet, Disco Dolly en Chicago Social Club herdachten hun vaste bezoeker. 



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken