Nachtclubs rouwen om geliquideerde DJ en reclameman Djordy Latumahina (Concept385)
- Bureaus
- 10 okt 2016 @ 10:24
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - MuziekBrandingReclame
- 10 okt 2016 @ 10:24
- Redactie Bureaus
Reclameman en DJ Djordy Latumahina is zaterdag geliquideerd in Amsterdam. Zijn vriendin raakte bij de schietpartij zwaargewond, hun dochtertje bleef ongedeerd. Latumahina was een bekende verschijning in het Amsterdamse nachtleven. Nachtclubs als Jimmy Woo en Bitterzoet rouwen om zijn dood.
Latumahina (31) werd in de parkeergarage aan het Koningin Wilhelminaplein in stadsdeel Nieuw-West onder vuur genomen terwijl hij en zijn gezin nog in hun auto zaten. De schietpartij lijkt op een afrekening in het criminele circuit, maar het slachtoffer maakt daar naar verluidt zelf geen deel van uit.
Latumahina, van Molukse afkomst en geboren in Ede, timmerde al enige jaren aan de weg met zijn eigen bedrijf Concept385. Met het bedrijf ontwikkelde hij feestconcepten en hielp hij de clubs met de marketing van hun evenementen. Ook was hij actief bij club Bitterzoet als programmeur en stond hij als DJ $olo ook zelf regelmatig achter de draaitafel.
Concept385 is een creatief bureau gespecialiseerd in image, branding, imagineering, advertising en activatie. 'We develop concepts that capture experiences. We develop a house style that suits the customer and his audience. We activate the brand. We provide brand value. We create. Be different, to make the difference.'
Nachtclub Jimmy Woo sloot zondag uit rouw voor Latumahina de deuren. Ook Bitterzoet, Disco Dolly en Chicago Social Club herdachten hun vaste bezoeker.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing