Timo Stevens aan de slag bij MediaMonks

Timo Stevens aan de slag bij MediaMonks
  • Bureaus
  • 28 okt 2016 @ 12:03
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • PersonaliaInteractieCreatieInnovatie

Creatief productiebureau MediaMonks heeft Timo Stevens aangesteld als Head of Experiential. In deze functie is Stevens, samen met Technisch Directeur Edwin Scholte, verantwoordelijk voor het internationale team van 50 technische experts dat werkt aan het verwezenlijken van projecten op het gebied van digitale installaties.

Timo Stevens: 'Voor mij zijn digitale installaties de perfecte marketingtool om fysieke interactie tussen de consument en merken te realiseren tijdens evenementen, in musea en de retailomgeving. MediaMonks heeft altijd voorop gelopen als het gaat om het combineren van digitaal en fysieke interactie met producties als Blowing In The Wind, Lego: Nexo Knights en The Interactive Punching Bag. En de resultaten zijn enorm: naast het winnen van een groot aantal awards voor de bureaus waarmee wordt samengewerkt, zie je dat de installaties leiden tot sales. Zo heeft Lego recentelijk 50.000 in-store interacties van kinderen gemeten en dit heeft geleid tot een verdubbeling van het sales target.'

Victor Knaap: 'Naast onze geografische groei breiden we ook uit in onze diensten. Inmiddels zijn er, vanuit onze kantoren in Hilversum, Stockholm en São Paulo, meer dan 50 Monks werkzaam op het gebied van digital installaties. Dit kunnen shiny projecten zijn zoals Blowing in the Wind, of Samsung’s Galaxy surfboard, maar steeds meer bewegen we ons richting always on retail toepassingen. Daarnaast komt er een grote hoeveelheid digitale billboards aan met hele interessante nieuwe interactiemogelijkheden. We kijken er naar uit om samen met Timo al deze nieuwe mogelijkheden verder te ontwikkelen.'

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken