Timo Stevens aan de slag bij MediaMonks
- Bureaus
- 28 okt 2016 @ 12:03
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - PersonaliaInteractieCreatieInnovatie
- 28 okt 2016 @ 12:03
- Redactie Bureaus
Creatief productiebureau MediaMonks heeft Timo Stevens aangesteld als Head of Experiential. In deze functie is Stevens, samen met Technisch Directeur Edwin Scholte, verantwoordelijk voor het internationale team van 50 technische experts dat werkt aan het verwezenlijken van projecten op het gebied van digitale installaties.
Timo Stevens: 'Voor mij zijn digitale installaties de perfecte marketingtool om fysieke interactie tussen de consument en merken te realiseren tijdens evenementen, in musea en de retailomgeving. MediaMonks heeft altijd voorop gelopen als het gaat om het combineren van digitaal en fysieke interactie met producties als Blowing In The Wind, Lego: Nexo Knights en The Interactive Punching Bag. En de resultaten zijn enorm: naast het winnen van een groot aantal awards voor de bureaus waarmee wordt samengewerkt, zie je dat de installaties leiden tot sales. Zo heeft Lego recentelijk 50.000 in-store interacties van kinderen gemeten en dit heeft geleid tot een verdubbeling van het sales target.'
Victor Knaap: 'Naast onze geografische groei breiden we ook uit in onze diensten. Inmiddels zijn er, vanuit onze kantoren in Hilversum, Stockholm en São Paulo, meer dan 50 Monks werkzaam op het gebied van digital installaties. Dit kunnen shiny projecten zijn zoals Blowing in the Wind, of Samsung’s Galaxy surfboard, maar steeds meer bewegen we ons richting always on retail toepassingen. Daarnaast komt er een grote hoeveelheid digitale billboards aan met hele interessante nieuwe interactiemogelijkheden. We kijken er naar uit om samen met Timo al deze nieuwe mogelijkheden verder te ontwikkelen.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing