D-Reizen en Roorda brengen ode aan totale ontspanning

16nov 201600:30
  • Bureaus
  • 11041 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MerkenCommercialsMarketingCampagnes

nieuws D-reizen start deze woensdag met een nieuwe vroegboekcampagne. Met deze multimedia-campagne onderstreept de reisaanbieder zijn rol als ultieme ontzorger en aanbieder van álle vakanties onder de zon. Met reclame op radio, tv, instore en online brengt D-reizen een ode aan het ultieme vakantiegevoel: de totale ontspanning, het grote druk maken om niks.

Al een halve eeuw is D-reizen een reisaanbieder die zich ten doel stelt de reisconsument te ontzorgen. Het bedrijf wil een overzicht bieden van alle vroegboekbestemmingen onder de zon van vrijwel alle reisorganisaties.

Joeri Jansen, creative director van Roorda Reclamebureau: 'Zeker weten dat je de beste deal hebt en alles goed is geregeld, geeft vakantiegangers de ruimte tot onbezorgd genieten en eens uitgebreid te filosoferen over ‘first world problems’ als de vraag of je nou echt de zee hoort in een schelp, of de rimpeltjes in je handen na het zwemmen ook weer weggaan of wat voor weer het nu in Nederland is.'

Met drie tv- en vijf radiocommercials, online bannering, pre-rolls, social content en POS in de winkels is de boodschap van D-reizen de komende tijd niet te missen.

Credits

Opdrachtgever: D-Reizen | Bureau: Roorda Reclamebureau | Creatie: Joeri Jansen, Pieter Schouten en Nick Philipse | Account: Judit de Graaff | Strategie: Paul Sijtsma | Producer bureau: Marcel Ossendrijver | Regie: Joris Dommels | Camera: Tibor Dingelstad | Producer: William Griffioen | Line producer: David Leite | Postproductie: The Compound | Sound design: Feike de Wit (Soundcircus) | Edit: Patrick Schonewille | Design: Jorn Slotboom | Verantwoordelijk bij klant: Danja Lekkerkerk en Karlyn Blom




comments powered by Disqus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners