Exterion Media: Just DOOH it inhakers op Halloween

Exterion Media: Just DOOH it inhakers op Halloween
  • Bureaus
  • 1 nov 2016 @ 15:53
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Outdoor

In navolging van de eerdere campagnes waarmee ingehaakt werd op thema’s als de Gay Pride, Olympische Spelen en Prinsjesdag, stond het Just DOOH it project van Exterion Media deze maand in het teken van Halloween.

Zowel reclamebureaus als adverteerders werden uitgedaagd om met digitale content in te spelen op de griezeligste dag van het jaar. Gezien de mogelijkheid van digitale OOH om emoties over te brengen werd het project uitermate goed ontvangen. De meest creatieve en griezelige campagnes werd ingestuurd, waarmee voorbijgangers de stuipen op het lijf werden gejaagd.

Het volgende thema is de intocht van Sinterklaas. Wederom een perfect moment om optimaal gebruik te maken van de mogelijkheden van Digital Out-of-Home

www.exterionmedia.nl

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken