Goud Uberconnected haalt Thomas Aberson en Judith Hartog van Being There

Goud Uberconnected haalt Thomas Aberson en Judith Hartog van Being There
  • Bureaus
  • 30 nov 2016 @ 09:15
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • ReclameStrategiePersonaliaCreatie

Thomas Aberson en Judith Hartog komen als creatief team Goud Uberconnected versterken. Ze zijn afkomstig van Being There en werkten eerder voor merken als Bruynzeel Keukens, Heinz, Koopmans, Toyota en Lexus. Daarvoor werkte Aberson (art director) onder andere bij FHV BBDO en Hartog (copywriter) bij TBWA\Neboko.

Bij Goud Uberconnected gaan zij werken op merken als Hyundai, Etos en SNS Bank. Daarnaast houden ze met hun eigen initiatief ‘Wie Zit Bij Wie?’ ook de reclamewereld nauwlettend in de gaten. Op deze website kun je meteen zien welk merk bij welk reclamebureau zit.

Goud Uberconnected is begin 2016 ontstaan vanuit een fusie van de bureaus Goud Activatie (uit 2008) en Uberconnected (uit 2014). Het merkactivatie- en social media-bureau is gevestigd in het Olympisch Stadion in Amsterdam. Het bureau kent een kleine 80 medewerkers. De bureauleiding wordt gevormd door Coen Ruseler en Brian Hirman. 

Lees ook: MarketingTribune-interview met 'Wie zit bij wie?'

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken