ING start nieuwe koers met teaser-campagne One Shoe
- Bureaus
- 17 nov 2016 @ 11:01
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - VideoCampagnesZakelijkVirale marketing
- 17 nov 2016 @ 11:01
- Redactie Bureaus
Om beter te kunnen inspelen op de wensen van ondernemers in het MKB en om bij te blijven in een veranderde markt zet ING een nieuwe koers in: ‘Direct Vooruit’. One Shoe kreeg de opdracht tot het bedenken en ontwikkelen van een teasercampagne om buzz te creëren rondom deze nieuwe koers.
De nieuwe koers van ING bestaat uit verschillende proposities die inspelen op de behoefte van ondernemers aan tijd, overzicht, financiële flexibiliteit en expertise. Met ‘Direct Vooruit’ kunnen ondernemers hun kredietaanvraag en financiële administratie makkelijk, snel en overzichtelijk regelen.
Vertraging hindert ondernemers
Ondernemers zijn vaak veel tijd kwijt aan hun kredietaanvraag en financiële administratie. Veel ondernemers ervaren dit als een irritante en onnodige vertraging voor de groei en vooruitgang van hun onderneming. Met deze campagne laten ING en One Shoe op een absurdistische manier zien hoe vertraging ondernemers afleidt van hun core business, met alle gevolgen van dien.
Direct Vooruit van ING is er voor alle MKB ondernemers die het gevoel hebben dat zij teveel tijd kwijt zijn aan financiën en administratie. ING helpt hen direct vooruit zodat zij ongestoord door kunnen met hun onderneming.
De campagne ‘Direct Vooruit’ start vandaag met de eerste video teaser. De teaser campagne bestaat in totaal uit vier online video’s.
Credits
Bureau: One Shoe
Business Director: Henriette Verkerk
Allround Producer: Tijs Moormann
Copy Writer: Jan van den Bergh
Art Director: Robert Kleen
Verantwoordelijk bij ING: Margot Geusgens en Martine Devilee
Productiemaatschappij: Big Shots
Regisseur: Niels Bourgonje
Director of Photography: Jorrit Garretsen
Producers: Denise Slot, Mitchell Duffree
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing