PR-bureau FNKE wint pitch SodaStream
- Bureaus
- 23 nov 2016 @ 11:01
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - MarketingPitchesCommunicatiePRMerken
- 23 nov 2016 @ 11:01
- Redactie Bureaus
SodaStream kiest na een pitch voor PR-bureau FNKE als partner voor al haar PR-activiteiten in Nederland. FNKE overtuigde tijdens de pitch met een data-gedreven aanpak en het creatieve concept ‘Gewoon water is ook maar zo plat’. Het komende jaar introduceert FNKE SodaStream op de Nederlandse markt.
Bram Jeurissen van FNKE: “Nederlanders drinken voldoende, maar ze drinken relatief weinig water per dag. Daar ligt een mooie kans voor SodaStream, want het maakt het zeer goede Nederlandse drinkwater nog lekkerder door er bubbels aan toe te voegen. In de landen om ons heen is het al een groot succes, daar wordt meer water gedronken. Met slimme, data-gedreven PR-campagnes gaan we de Nederlander bewegen om dat ook te doen. En daarbij, een fles bubbels maakt toch alles feestelijker?” Met activaties, events en een uitgebreid seeding-programma creëert FNKE relevante zichtbaarheid voor SodaStream.
Winning team
Aurore Gustin, Marketing Manager Benelux SodaStream: “In de pitch werd direct duidelijk dat FNKE ons begrijpt. Net zoals SodaStream wil FNKE het verschil maken. FNKE in de PR-wereld, wij op het gebied van duurzaamheid, health en lifestyle. De data-gedreven PR-aanpak van FNKE past bij ons, SodaStream maakt haar keuzes ook op basis van data. Dit is de reden dat wij voor FNKE kiezen.” Ondertussen heeft FNKE al de eerste werkzaamheden verricht met een activatie tijdens de Dag van de Duurzaamheid en de lancering van de campagne Shame or Glory.
FNKE is een data-gedreven PR-bureau met ervaring op het gebied van geïntegreerde campagnes, activaties, merk- en productintroducties en contentmarketing. Data-gedreven campagnes hebben volgens het bureau een steviger fundament en maken merken bekender, toegankelijker en succesvoller.
SodaStream biedt een duurzaam alternatief voor bruiswater. Het toestel van SodaStream maakt van kraanwater in een handomdraai bruisend water. De intensiteit van de bubbels bepaal je zelf. SodaStream is actief in 45 verschillende landen en is nog volop aan het uitbreiden.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing