Haribo snoept bij Mindshare
- Bureaus
- 14 dec 2016 @ 09:30
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - StrategieFoodMerkenMediabureau
- 14 dec 2016 @ 09:30
- Redactie Bureaus
Haribo start een samenwerking met mediabureau Mindshare voor de overall mediastrategie, planning en inkoop. Het snoepmerk werkte al samen met Mindshare in een aantal andere Europese landen en heeft na een proefopdracht ervoor gekozen om ook in Nederland met dit bureau in zee te gaan.
'Mindshare heeft ons bewezen om met een zeer gedegen strategische aanpak onze doelstellingen vorm te kunnen geven', laat Harino weten. 'Daar bovenop kwamen ze met innovatieve en creatieve oplossingen die de communicatie van Haribo nog impactvoller gaan maken.'
Ruud de Langen, CEO van Mindshare: 'We verheugen ons om voor een beroemd merk als Haribo te gaan werken en bij te dragen aan het realiseren van de marketingdoelstellingen van het merk.'
Mindshare is een internationaal marketing- en mediabureau bestaande uit 113 vestigingen in 86 landen. Mindshare Nederland is opgericht in 1999. Haribo is een stuk ouder: in 1953 is het bedrijf in Nederland gestart, vanuit Breda. Op de verpakkingen staat de wereldwijd bekende slogan: ‘Kids and grown-ups love it so, the happy world of Haribo.’ De bekende silo’s (tonnetjes) met kindersnoep werden al snel een bekend beeld in zwembaden, snoepwinkels en sportkantines. Begin 2015 zijn de Nederlandse en Belgische divisies van Haribo samengevoegd tot één bedrijf: Haribo The Netherlands & Belgium B.V.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing