Haribo snoept bij Mindshare

Haribo snoept bij Mindshare
  • Bureaus
  • 14 dec 2016 @ 09:30
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • StrategieFoodMerkenMediabureau

Haribo start een samenwerking met mediabureau Mindshare voor de overall mediastrategie, planning en inkoop. Het snoepmerk werkte al samen met Mindshare in een aantal andere Europese landen en heeft na een proefopdracht ervoor gekozen om ook in Nederland met dit bureau in zee te gaan.

'Mindshare heeft ons bewezen om met een zeer gedegen strategische aanpak onze doelstellingen vorm te kunnen geven', laat Harino weten. 'Daar bovenop kwamen ze met innovatieve en creatieve oplossingen die de communicatie van Haribo nog impactvoller gaan maken.'

Ruud de Langen, CEO van Mindshare: 'We verheugen ons om voor een beroemd merk als Haribo te gaan werken en bij te dragen aan het realiseren van de marketingdoelstellingen van het merk.'

Mindshare is een internationaal marketing- en mediabureau bestaande uit 113 vestigingen in 86 landen. Mindshare Nederland is opgericht in 1999. Haribo is een stuk ouder: in 1953 is het bedrijf in Nederland gestart, vanuit Breda. Op de verpakkingen staat de wereldwijd bekende slogan: ‘Kids and grown-ups love it so, the happy world of Haribo.’ De bekende silo’s (tonnetjes) met kindersnoep werden al snel een bekend beeld in zwembaden, snoepwinkels en sportkantines. Begin 2015 zijn de Nederlandse en Belgische divisies van Haribo samengevoegd tot één bedrijf: Haribo The Netherlands & Belgium B.V.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken