Marktplaats presenteert Goudmijn Collectie

Marktplaats presenteert Goudmijn Collectie
  • Bureaus
  • 2 dec 2016 @ 15:48
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • PR

Marktplaats presenteerde in de Vondelkerk een unieke fashionshow op een gouden catwalk: de Marktplaats Goudmijn Collectie. 51 bloggers, vloggers en modellen werden door Marktplaats uitgedaagd een outfit uit hun eigen kast samen te stellen en onder begeleiding van stylist en tv-persoonlijkheid Fred van Leer aan het publiek te tonen. Na afloop van de show zijn de outfits direct op Marktplaats gezet.

Met de collectie wil Marktplaats duurzaamheid in fashion stimuleren en laten zien dat je garderobe een goudmijn is.

Geïnteresseerden kunnen vanaf nu bieden via marktplaats.nl/goudmijncollectie op alle items van de influencers, zoals vloggers Monica Geuze, Queen of Jetlags en model Nadia Palesa.

Creatief bureau The Gardeners bedacht het concept en de pr- en activatiecampagne om een belangrijke productcategorie voor Marktplaats, het segment dameskleding, te promoten. 

Maira Evers, eigenaar The Gardeners: 'De Marktplaats Goudmijn Collectie is bedacht om vrouwen bewust te maken dat er geld in hun kledingkast ligt. Je hoeft niet altijd dure spullen te kopen, want we hebben allemaal verborgen schatten in onze kast. Door samen te werken met bloggers, vloggers en modellen hebben we dit ook laten zien aan de bij elkaar 2,2 miljoen volgers.'

www.thegardeners.nl



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken