Neckermann lanceert vroegboekcampagne met singer-songwriter Stella Talpo
- Bureaus
- 23 dec 2016 @ 11:57
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CommercialsTelevisie
- 23 dec 2016 @ 11:57
- Redactie Bureaus
Neckermann Reizen heeft zijn vroegboekcampagne gelanceerd. Met het aanstekelijke nummer 'Get ready', gezongen door opkomend singer-songwriter Stella Talpo is de campagne gestart die de persoonlijke en individuele vakantiebehoeftes van de klant laat zien.
De gedurfde en eigentijdse campagne reflecteert de huidige trend en laat zien dat iedereen vaak iets anders wil tijdens zijn vakantie. Of het nu gaat om tijd doorbrengen met je familie, geliefde of vrienden, een actieve vakantie of juist totale ontspanning, Neckermann voorziet met haar vakantieaanbod in al deze behoeftes. De commercial laat zien hoe uniek elke vakantie is en de reisaanbieder zal alles in het werk stellen om aan elke vakantie verwachting van haar klanten te voldoen zodat er veel mooie herinneringen gemaakt kunnen worden.
Het originele nummer 'Get Ready' is in de jaren zestig uitgebracht en daarna vele malen door verschillende artiesten gecoverd. De TV commercial laat de veelzijdigheid van de reisorganisatie zien in een eigentijds jasje en maakt daarbij gebruik van shot footage, GIF's en cartoons. De 30 seconden durende commercial zal direct na Kerst op diverse TV kanalen te zien zijn. Online zal de campagne eerder starten en via diverse kanalen ingezet worden inclusief TV, social media, radio en outdoor.
De campagne is volledig in lijn met de strategie van de Thomas Cook Group waarbij de nadruk ligt op de 'eigen' hotels waarvan er komende zomer 13 bij komen. De 'Jij wilt, Wij doen' campagne introduceert en verduidelijkt de 'eigen' hotelconcepten op een frisse en moderne manier. Deze is ontworpen om de versnipperde media wereld waarin we vandaag de dag leven, te laten zien. Alsook de manier waarop de reiziger zijn vakantie uitzoekt, via verschillende kanalen en uiteindelijk boekt.
Christoph Liefländer, Manager Marketing & Sales Neckermann: "In de campagne van vorig jaar werd de zorgeloosheid tijdens de vakantie benadrukt waarbij Neckermann voor alles zorgt. Ook dit jaar staat onze gast centraal terwijl zij, ieder op hun eigen manier vakantie vieren. Met deze campagne wordt duidelijk dat, welke vakantie je ook zoekt Neckermann altijd een passend aanbod heeft. Wij hopen dat het mensen aan het lachen maakt en de mooie herinneringen hen laat nadenken over een volgende vakantie."
De nieuwe campagne zal in de komende maanden in alle Thomas Cook landen te zien zijn en is gefilmd in de eigen hotels Sunwing Alcudia en Sunprime Waterfront Palma hotels op Mallorca.
Credits
Bureau: KBS Albion | creatie: Adam Lawrenson, Debs Gerrard, Hugo Isaacs | productie: Petrina Kilby
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing