Raaf & Wolf opgericht door Rik de Fluiter en Nina Kornaat
- Bureaus
- 9 dec 2016 @ 10:19
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - MarketingSales
- 9 dec 2016 @ 10:19
- Redactie Bureaus
Met onderneming Raaf & Wolf helpen Nina Kornaat en Rik de Fluiter organisaties om meer rendement te halen uit hun sales- en marketingactiviteiten. Marketing en sales vormen samen het kloppende hart van iedere commerciële organisatie. Vaak zie je dat deze twee afdelingen wel met elkaar samenwerken maar dat hun ritmes beter op elkaar afgestemd kunnen worden.
Nina en Rik zorgen er met hun jarenlange ervaring en hands-on werkwijze voor dat het commerciële hart gaat kloppen in het juiste ritme en er optimaal rendement behaald wordt uit de commerciële activiteiten van de organisatie.
Waarom de naam Raaf & Wolf?
Raven en wolven sluiten in de natuur regelmatig een pact. Als de raaf een prooi ziet dan geeft hij de wolf een seintje. De wolf vangt de prooi waarna ze ieder een deel van de prooi nuttigen. Voor Nina en Rik zijn de raven en de wolven synoniemen voor de marketing en de sales afdelingen. De raven overzien het speelveld en weten precies waar interessante potentiële klanten te vinden zijn. De wolven zorgen ervoor dat die potentie ook geconcretiseerd wordt in omzet.
De aanpak van Raaf en Wolf zorgt voor een direct meetbaar commercieel resultaat. In concrete overzichtelijke stappen wordt de nieuwe manier van (samen)werken gerealiseerd. Basis voor de werkwijze van Raaf & Wolf is de HART-methodiek. Hierbij worden enerzijds doelstellingen en klantbeeld beter op één lijn gebracht. Met de drempels die medewerkers ervaren bij het halen van hun jaardoelstellingen, gaat Raaf & Wolf aan de slag. Drempels worden vertaald naar concrete deelprojecten die een oplossing bieden voor de gevonden uitdagingen.
Alleen wanneer de raven en de wolven samenwerken kunnen zij de klant op de juiste manier bedienen. Raaf & Wolf zorgt er met hun HART-methode voor dat het commerciële hart weer gaat kloppen in het ritme dat past bij de organisatie.
De aanpak van Raaf & Wolf is geschikt voor iedere organisatie met een marketing- én een salesafdeling. Elke organisatie die het idee heeft dat de samenwerking tussen deze afdelingen beter kan, kan bouwen op de specialistische kennis en ervaring van Raaf & Wolf.
De twee partners die samen Raaf & Wolf vormen zijn Nina Kornaat en Rik de Fluiter. Beide zijn al jarenlang werkzaam in de wereld van marketing en sales.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing