Selmore ontwikkelt eigen thee voor klant Prominent

Selmore ontwikkelt eigen thee voor klant Prominent
  • Bureaus
  • 21 dec 2016 @ 09:38
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • PromotieMerkenCampagnesBranding

Prominent, bekend van relaxstoelen, komt met iets nieuws: speciale relaxthee onder de naam ‘Pfff…’ Een marketingtool bedoeld om een jongere doelgroep op een ontspannen manier te laten wennen aan het idee van een relaxstoel. De thee is ontwikkeld door reclamebureau Selmore, inclusief het opmerkelijke packaging design.

Iedereen is druk. We hebben allemaal behoefte aan een beetje ontspanning. Maar een relaxstoel, daar zijn veel mensen mentaal nog niet aan toe. De stap naar een Prominent winkel is voor veel mensen nog te groot.

Zo kwam Selmore op het idee voor ‘Pfff…’ relaxthee. Want thee is populairder dan ooit en een ideaal middel om tot rust te komen. Verkrijgbaar in zes smaken met namen die inspelen op herkenbare momenten. Zoals ‘Pfff…kan niet meer op m’n benen staan-thee’.

Zodra je het theedoosje opent, ontstaat de vorm van een relaxstoel. In het doosje vind je dan ook niet alleen kalmerende thee, maar ook een mini-brochure met foto’s van de vernieuwde stoelencollectie die een eigentijds beeld geven van de relaxstoel.

‘Pfff…’ thee wordt uitgedeeld op beurzen, zoals de Huishoudbeurs, Libelle Zomerweken en de VT Wonen & Design Beurs. Verder wordt de thee geschonken in diverse wellnesscentra in Nederland en uiteraard in de Prominent-winkels.

Lees ook: MarketingTribune-interview met Peter Groothuis (Prominent)

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken