Adrienne van den Heuvel director operational marketing Coca-Cola European Partners

Adrienne van den Heuvel director operational marketing Coca-Cola European Partners
  • Bureaus
  • 6 jan 2017 @ 10:30
  • Link
  • Alie Sierkstra
    Alie Sierkstra

    freelance journalist
    MarketingTribune
  • Marketing

Adrienne van den Heuvel is de nieuwe director operational marketing van Coca-Cola European Partners in Nederland. Per 1 januari 2017 volgt zij Ingrid Siemes-Van der Made op. Van den Heuvel wordt verantwoordelijk voor category development, shopper marketing, portfolio development en digital.

Jaap Wassink, vp & country director van Coca-Cola European Partners: 'Met haar ervaring, opgedane kennis van onze organisatie en commerciële drive, zijn wij ervan overtuigd dat Adrienne alles in huis heeft en de juiste persoon is voor deze rol.'

Adrienne van den Heuvel heeft na haar studie aan Nyenrode Business University en Universiteit van Maastricht diverse marketingrollen vervuld bij onder andere Douwe Egberts en Friesland Foods en deed interim opdrachten voor Unilever en Heineken. Sinds 2010 is zij werkzaam bij Coca-Cola waar ze door de jaren heen een structurele bijdrage heeft geleverd aan de vorming van het Operational Marketing team en de ontwikkeling van de merken en het portfolio dat Coca-Cola European Partners in Nederland op de markt brengt.

www.cocacolanederland.nl

Alie Sierkstra

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken