Angelique de Hont nieuwe ceo Growing Minds

Angelique de Hont nieuwe ceo Growing Minds
  • Bureaus
  • 31 jan 2017 @ 08:02
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Customer JourneyStrategieDigitaalSalesPersonalia

Angelique de Hont is de nieuwe ceo van online marketingbureau Growing Minds. Ze was sinds 2014 general manager van Saatchi & Saatchi | Leo Burnett en coo van Publicis’ bureaugroep in Nederland.

Voor haar overstap naar Publicis was De Hont managing partner en director Finance & Operations bij reclamebureau Selmore waar ze onder meer verantwoordelijk was voor het opzetten en integreren van digital agency Selmore Lynx en werkte ze als internetmanager bij Hema en managing partner bij digital agency Fruit for Brands en active marketing agency Lowe Live.

'Belangrijke volgende stap naar groei'

Oprichter/eigenaar Thijs Hoffmann: 'Growing Minds is ontstaan vanuit onze passie voor het vergroten van de effectiviteit van de marketing van goede doelen. We doen dit door de ontwikkeling van online strategieën, connected customer journeys en het inrichten van marketing automation. We zijn erg trots dat we inmiddels veel van deze organisaties tot onze trouwe klantenkring mogen rekenen.'

Hoffmann benadrukt het belang van het eigen partnership met Salesforce.org en Salesforce Marketing Cloud. 'Dit partnership biedt ons veel internationale en commerciële groeikansen. De komst van Angelique is een belangrijke volgende stap om deze groei te gaan realiseren. Angelique heeft een brede ervaring van Operations en Finance tot en met Direct Marketing, Digitale en Creatieve Communicatie. Ze krijgt de dagelijkse leiding van het bureau en zal zich in eerste instantie richten op het verder verbeteren van onze operational excellence, waardoor ik me volledig kan toeleggen op de advisering van onze klanten en de kwaliteit van ons product, want naast goede doelen kiezen ook steeds meer commerciële bedrijven voor ons.'

Growing Minds is een innovatief en data-gedreven online marketingbureau met als purpose de groei van relaties tussen mensen en organisaties. Growing Minds werkt voor onder meer Audi, KWF Kankerbestrijding, Natuurmonumenten, Hartstichting, Amnesty International en KNGF Geleidehonden.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken