Blauw Gras werkt voor Fleurop

Blauw Gras werkt voor Fleurop
  • Bureaus
  • 6 jan 2017 @ 12:15
  • Link
  • Alie Sierkstra
    Alie Sierkstra

    freelance journalist
    MarketingTribune
  • Geen tag

Creatief content bureau Blauw Gras gaat per direct aan de slag voor Fleurop. Het Amsterdamse bureau zal de bloemengigant volledige ondersteuning bieden op social mediagebied.

Fleurop was op zoek naar een partner voor social strategie, creatie, productie en distributie. Na een bureauoriëntatie is de keuze gevallen op Blauw Gras. Michel van Slingerland, marketing- en salesmanager van marktleider Fleurop: 'We hebben heel bewust gekozen voor Blauw Gras. Zij hadden zich goed voorbereid en ingeleefd in het merk Fleurop. Dat toonden ze door in het gesprek met een duidelijke strategie aan te komen en precies die kansen aan te stippen waar we naar op zoek waren. Als kers op de taart hadden zij daarbinnen ook al wat creatieve ideeën uitgewerkt. Als laatste vinden wij een persoonlijke klik ook erg belangrijk en essentieel in een goede samenwerking.'

Erik Wiese, medeoprichter en creative director van Blauw Gras: 'Goede content voegt waarde toe aan het leven van de consument. Dit is precies wat we Fleurop kunnen bieden. Door onze drie pijlers strategie, creatie en distributie optimaal samen te laten werken creëren we succesvolle en relevante content die precies in de leefwereld van de doelgroep past en gewenst is.'

Blauw Gras is een creative content agency met een voorliefde voor social media. Het bureau werkt onder meer voor Burger King, Chiquita, Struik, Hornbach Bouwmarkt Nederland, Pernod Ricard, Peijnenburg, Beemster, Kwekkeboom en TranQuini.

www.blauw-gras.com
www.fleurop.nl

Alie Sierkstra

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken