Blauw Gras werkt voor Fleurop
- Bureaus
- 6 jan 2017 @ 12:15
- Link
-
Alie Sierkstra
freelance journalist
MarketingTribune - Geen tag
- 6 jan 2017 @ 12:15
- Alie Sierkstra
Creatief content bureau Blauw Gras gaat per direct aan de slag voor Fleurop. Het Amsterdamse bureau zal de bloemengigant volledige ondersteuning bieden op social mediagebied.
Fleurop was op zoek naar een partner voor social strategie, creatie, productie en distributie. Na een bureauoriëntatie is de keuze gevallen op Blauw Gras. Michel van Slingerland, marketing- en salesmanager van marktleider Fleurop: 'We hebben heel bewust gekozen voor Blauw Gras. Zij hadden zich goed voorbereid en ingeleefd in het merk Fleurop. Dat toonden ze door in het gesprek met een duidelijke strategie aan te komen en precies die kansen aan te stippen waar we naar op zoek waren. Als kers op de taart hadden zij daarbinnen ook al wat creatieve ideeën uitgewerkt. Als laatste vinden wij een persoonlijke klik ook erg belangrijk en essentieel in een goede samenwerking.'
Erik Wiese, medeoprichter en creative director van Blauw Gras: 'Goede content voegt waarde toe aan het leven van de consument. Dit is precies wat we Fleurop kunnen bieden. Door onze drie pijlers strategie, creatie en distributie optimaal samen te laten werken creëren we succesvolle en relevante content die precies in de leefwereld van de doelgroep past en gewenst is.'
Blauw Gras is een creative content agency met een voorliefde voor social media. Het bureau werkt onder meer voor Burger King, Chiquita, Struik, Hornbach Bouwmarkt Nederland, Pernod Ricard, Peijnenburg, Beemster, Kwekkeboom en TranQuini.
-
Alie Sierkstra
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: freelance journalist
- Website:https://aliesierkstra.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing