Brandreclame breidt werk voor Ziengs uit
- Bureaus
- 17 jan 2017 @ 09:39
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- PromotiePitchesCreatie
- 17 jan 2017 @ 09:39
- Redactie MarketingTribune
Het Groninger reclamebureau Brandreclame breidt werkzaamheden voor Ziengs Schoenen uit. Na een kleine pitch gaat het bureau zich ook buigen voor de folders van de retailer. Brandreclame verwacht door dit extra werk ook het eigen team dit jaar verder uit te breiden.
Brandreclame timmert hard aan de weg. Het bureau, dat zes jaar geleden zijn oorsprong vond in een studentenkamer in Groningen, is in een jaar tijd van vier vormgevers gegroeid naar een team van dertien vormgevers.
Deze enorme groei werd de afgelopen jaren al ingezet met merken als CoolCat, Unicef, BNN-VARA, Sapph, Canei, ECCO en Marne Mosterd. In 2016 heeft Brandreclame deze groei door kunnen zetten en heeft aan zijn groep vaste opdrachtgevers; Remia, Steve Madden, de Hypotheker, Scapino, MS Mode, UGG en SMEG mogen toevoegen.
Creatief werk en uitvoering
Hoewel Brandreclame al geruime tijd Ziengs Schoenen als opdrachtgever mag beschouwen, heeft het bureau de werkzaamheden door middel van een kleine pitch kunnen uitbreiden. Brandreclame was in uitvoering al een aantal jaren het vaste bureau van het schoenenmerk uit Assen. Vanaf januari 2017 mag het bureau zich ook gaan buigen over de folders en zal het naast de uitvoerende taken ook het creatieve stuk op zich gaan nemen.
Het jonge team van Brandreclame zal hierbij nauw gaan samenwerken met de marketingafdeling van Ziengs Schoenen en de vaste leveranciers op het gebied van fotografie. Hoewel de Groningers het afgelopen jaar al verhuisd is naar een grotere ruimte, heeft het bureau zijn intrek genomen in nog een extra ruimte in het Euroborg Stadion. Zo bereidt het zich voor op de verdere groei die het in 2017 hoopt te maken.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing